Contact

U heeft vragen over de ontruiming van een woning of bedrijfspand of de kosten hiervan. U kunt contact op nemen door op deze website het contactformulier in te vullen, of te e-mailen. Een van onze medewerkers neemt dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op om uw vragen te beantwoorden en, indien gewenst, een vrijblijvende offerteafspraak bij u op locatie in te plannen. Uiteraard kunt u ook direct contact opnemen door bovenstaand nummer te bellen.

Offerteafspraak

Een van onze vriendelijke en ervaren medewerkers komt op het afgesproken moment bij u op locatie langs om uw wensen en de werkzaamheden op te nemen. Ook wordt bekeken welke spullen voor de handel nog waarde vertegenwoordigen. Aan de hand van dit bezoek ontvangt u een offerte met daarop de werkzaamheden, de personeelskosten, de stortkosten en een bod op de inboedel, zodat u precies weet waar u aan toe bent. Deze offerte is gratis en vrijblijvend.

Offerteakkoord

Op het moment dat u akkoord gaat met de offerte, is het tijd om de werkzaamheden in te plannen. Wij streven er naar om een ontruiming altijd binnen één dag uit te voeren. Naast een geschikte datum, stemmen we ook de aanvangstijd en de opleveringstijd af. Voor eventuele wijzigingen in de werkzaamheden of overige wensen kunt u altijd contact met uw contactpersoon opnemen.

Ontruiming

Op de afgesproken dag gaan we aan de slag. Onze ervaren medewerkers zorgen dat het pand zorgvuldig en discreet leeg geruimd wordt. De werkzaamheden worden conform de offerte uitgevoerd en we proberen altijd zoveel mogelijk rekening met de omgeving te houden om eventuele overlast te voorkomen. Op het moment dat de woning leeg en bezemschoon is, is het tijd voor de oplevering.

Oplevering

Na de ontruiming leveren we de woning bezemschoon aan u op. Meestal is dit aan het eind van de dag van de ontruiming. Indien u niet bij de werkzaamheden aanwezig blijft, kunnen  onze medewerkers u vlak voor de afronding van de ontruiming bellen, zodat u naar de woning kunt komen voor de oplevering. Uiteraard is een andere dag ook mogelijk. Ook een van de mogelijkheden is om de oplevering met de verhuurder door ons te laten uitvoeren.

Facturatie

Nadat de oplevering heeft plaatsgevonden en u tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden, ontvangt u van ons de factuur per e-mail of, indien gewenst, per post. De betaling van de factuur dient binnen 14 dagen na de factuurdatum te geschieden. Indien u geld van ons krijgt (bij hogere waarde inboedel dan kosten werkzaamheden) dragen we ook zorg dat de betaling binnen deze termijn geschiedt.

 

Werkzaam door heel Nederland

7 dagen per week bereikbaar

Nederland

Bel voor al uw vragen direct:
+31 (0)6 41 41 60 15
Neem direct contact op

  • Persoonlijk en professioneel
  • Betrouwbaar en respectvol
  • Snel en flexibel
  • Opkoop waardevolle inboedel
  • Eerlijk en voordelig
  • Duurzaam en Milieubewust
  • Maatschappelijk betrokken
  • Klantgericht en deskundig
  • Werkzaam door heel Nederland
  • Gratis vrijblijvende offerte

Klanten en Partners